Van zon naar regen

2 februari 2018 - Guardamar del Segura, Spanje

1-2-2018

Onze 2e dag begon rustig, we waren 's avonds met 2 meiden die ook in Guardamar zitten wat gaan eten. Even kennis gemaakt, kijken hoe hun wonen. Daarna zijn we lekker naar huis gegaan en zijn we gaan slapen, want als je om 3 uur opstaat word je langzamerhand toch wel moe.

'S ochtends rond 10 uur hebben we ontbeten, daarna alles opruimen, afwassen, en even douchen en klaar maken. Hierna zijn we naar de supermarkt gegaan, dit is ong. 15 min. lopen. We hadden aardig wat, dus we zijn met winkel wagentje en al naar ons appartement gegaan.

'S middags hebben we wat gegeten en even genoten van de zon, toen hebben we besloten om even een stukje te gaan lopen, rond half 4. Er zit namelijk dicht bij ons een soort berg. Hier zijn we opgegaan en kwamen er achter dat het vroeger een oud kasteel is geweest. En het was behoorlijk hoog, en heel veel trappen. (Zie foto)

'S avonds hebben we lekker gekookt, aardappels gebakken, boontjes en een hamburger erbij. En het smaakte nog goed ook. Daarna hebben we lekker rustig op de bank gezeten.

2-2-2018

Deze dag hadden we het idee om een fiets te laten maken, naar een soort toko te gaan, voor wasknijpers, afwasborstel. Dat soort dingen.

Het begon alleen heel erg te regenen, de hele ochtend en middag tot ong. 4 uur.

Het leek net alsof we weer even in Nederland waren, ene dag mooi weer andere dag slecht..

Vanavond gaan we wat drinken met de 2 meiden die hier ook zitten, waar we woensdag iets mee zijn gaan eten.

Adios!

1. Anoniempje: