Update van paar dagen!

5 februari 2018 - Alicante, Spanje

3-2-2018
Deze dag was heel leuk! We zijn even gaan fietsen, bergje op. Daarna zijn we naar het strand gegaan, rond half 12. Onderweg naar het strand toe, kwamen een soort stoet tegen. Dit leek een beetje op carnaval, alleen dan zonder wagens. We hebben een tijdje over het strand gelopen, genoten van de zon en van het uitzicht. Hierna zijn we wat gaan eten, en toen langs de toko. (Soort van action) Daarna zijn we een grotere supermarkt ingegaan, die bij ons in de buurt is redelijk klein. Eenmaal binnen leek het op een soort JumboXL, en kwamen we erachter dat de kleinere supermarkt toch handiger is. Hierna zijm we lekker naar huis gefietst, in de zon! We waren rond 3 uur thuis en toen zijn hebben we buiten bij het zwembad nog even genoten van de zon. En ondertussen een potje pesten spelen. Toen hebben we lekker pasta gemaakt!

In de avond hebben we op de bank gezeten, en heb ik even geskypt met de familie! Ook leuk om die weer even te spreken.

4-2-2018
Vroeg ontbeten, gedoucht en toen de koffer ingepakt voor de campus week! We zijn om 11 uur gaan lopen naar de bushalte, na een half uur zijn we aangekomen op de bushalte. Toen zijn we in de bus gestapt, op naar Alicante! Een reis van 3 kwartier.. net of ik in de bus naar den bosch zat.. Eenmaal aangekomen in Alicante zijn we op zoek gegaan naar een taxi. De taxi heeft ons naar de universiteit gebracht. We kwamen rond 1 uur aan, door naar de kamers en toen even ergens wat gegeten. Om half 5 hebben we de tram gepakt naar een ander deel van Alicante. Hier hebben we met de hele groep van ong. 25 man paella gemaakt. Hierna hebben we nog door Alicante gelopen en zijn daarna terug gegaan.
Hier blijven we tot komende vrijdag.

5-2-2018
Deze dag begonnen we met de verpleegtechnische handelingen, eerst een stukje theorie met Spaanse benamingen. Hierna gingen we over op de praktijk! We gingen bloedprikken en hechtingen verwijderen. Allebei vond ik het erg leuk om te doen. Het bloedprikken deden we elkaar en hechtingen verwijderen deden we op keujespoten.
In de middag kregen we nog een Spaanse les tot 18.00, hierna hebben we broodjes gehaald en samen opgegeten.

Adios!

1. Gerla van Vugt:
    5 februari 2018
    Joyce, wat leuk om te lezen, heb het goed daar!
  2. Willemien:
    6 februari 2018
    Da keuje had de nagels wel mogen lakken😉 Leuk Joyce, goed bezig!