Nieuw begin!

1 februari 2018 - Guardamar del Segura, Spanje

Het was eindelijk zover! Gister is mijn avontuur begonnen!

Om 4 uur ben ik samen met mijn ouders in de auto gestapt, op naar vliegveld Weeze.
Eenmaal aangekomen ging het vrij snel, ik had thuis al kunnen inchecken dus alleen nog even bagage afgeven. Eenmaal de bagage afgegeven, afscheid genomen van ons pap en mam.
En toen door naar de douane, zwaaiend de douane door. En gelukkig ging er niks af toen ik door de poortjes ging.

Toen we door de douane waren, moesten we even wachten voordat we het vliegtuig in konden. Eerst moesten we nog door regen en wind om bij het vliegtuig te komen.
Na even gewacht te hebben, kwam het vliegtuig in beweging. Op naar Spanje!

We kwamen om ong. 9.30 aan. Het duurde even voordat we het vliegtuig uit mochten.(zoals altijd) Toen we uit waren gestapt konden we vrij snel onze koffers halen.

Ik ben samen met mijn huisgenootje Eva en Ellemieke op de taxi gezet! Na enige tijd, en verkeerd gereden te zijn kwamen aan in Guardamar del Sugara. Hier werden we opgewacht door Wanida, die heeft ons alles een beetje laten zien.

We hebben nog even boodschappen gedaan en me eigen koffer voor een deel uitgepakt.

Adios, uit het zonnige Spanje!